onsdag 18 mars 2009

jo troligt!

Köpa muddväv nu? ÅKA någon stans? Att ens gå utanför dörren känns väldigt avlägset just nu om det inte var för det vackra vädret förståss.
Jag har jourat på dagis idag. Det var helt sjukt. Skulle laga mat, kom igång för sent för någon hade gömt kokboken. Sedan var det kurragömma med slickepottar, karotter, kryddor och ja det mesta. Första gången jag ska joura i köket så ska jag göra någon mysko soppa och DESSUTOM BAKA BRÖD!! Ynk.. och allt ska vara klart 11.15. KOm igång vid 10 så det var liiiite stressigt. Sedan var det disk, av och påklädning av barn, mellis mer disk och sooopor. Tror jag hann se barnen ca 30 min av de 7 timmar jag var där idag.
...Så nej jag åker ingen stans idag...

...Köpa muddväv på nätet kanske?! ;-) Då slipper jag röra på mig... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar